Om het zo gemakkelijk mogelijk te maken om adressenbestanden aan te leveren, vindt u hier een checklist.
- Lever een nieuw adressenbestand aan per uitgave.
- Lever een adressenbestand bij voorkeur aan als Excel-bestand (.xls/.xlsx).
- Bij adresbestanden vanuit verschillende bronnen zullen wij deze uniformeren.
- Briefteksten en dergelijke mogen als Word, txt of PDF bestand aangeleverd worden.
Binnen twee weken na het aanbieden van het drukwerk bij de verspreider (Sandd, PostNL, etc.) verwijderen wij het adressenbestand van onze servers.
Volg deze stappen om een adressenbestand op te sturen
1. Vul onderstaand formulier in.
2. 'Omschrijving project' moet ondubbelzinnig vertellen waar het adressenbestand voor bedoeld is.
3. Als verzender krijgt u geen e-mailbevestiging.
4. Bij het aanleveren van meerdere bestanden, selecteert u het aantal documenten (max. 5). Meerdere bestanden verzenden komt bijvoorbeeld voor bij het aanleveren van zowel tekst als adressen.
5. Selecteer bij de laatste stap van het formulier het bestand om te uploaden. (Of meerdere bestanden.)
6. Klik op 'Verzenden'.